Betalen & Verzenden

Betaalmethoden

Wijnwinkel Le Nord verwerkt haar online betalingen via Mollie. Mollie is een collecterende Payment Service Provider, gevestigd in Nederland. Mollie voldoet aan alle beveiligingseisen, van PCI-DSS tot PSD2.

Wij accepteren de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • SEPA-Incasso bij onze wijnabonnementen

Verzenden & Retourneren

Verzenden via PostNL
Wij versturen onze pakketten veilig en vertrouwd met PostNL. Bij levering via PostNL wordt het pakket 2 keer bij u thuis aangeboden. Als er niemand thuis is kunt u het pakket ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Op dit moment zijn er ruim 2.000 afhaallocaties. Wil je weten waar je je wijnpakket kan afhalen? Bekijk hier alle PostNL afhaallocaties.

U ontvangt van PostNL een Track & Trace code zodat u uw pakket online kunt volgen en de bezorging kunt aanpassen. Zodra de bestelling vanuit Wijnwinkel Le Nord is overhandigd aan PostNL, kunt u PostNL benaderen via de klantenservice.

Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Verzending tot 12 flessen kost € 9,75 en vanaf 12 flessen betaalt u € 3,50 verzendkosten.

Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden op woensdag en vrijdag verzonden met PostNL. In de meeste gevallen wordt het de volgende werkdag geleverd. Het kan voorkomen dat het niet lukt om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Afhalen in de winkel
Het is ook mogelijk om uw bestelling op te halen bij onze winkel in Rotterdam. Selecteer in het betalingsproces bij verzending de mogelijkheid: Afhalen in winkel. Als alles op voorraad is kunt u het tijdens openingstijden direct ophalen. In andere gevallen kan het 1 a 2 werkdagen duren en informeren wij u zodra uw bestelling klaar staat.

Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Wijnwinkel Le Nord geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via 010 – 737 04 27 of [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met ons via 010 – 737 04 27 of [email protected].
U draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.